dinsdag 19 juni 2018

Gieter voor je kind maken

Sam heeft het voorzien op mijn gieter. Zo'n gieter waar 10 liter water in past. Hij vind hem helemaal stoer en als ik even niet kijk loopt hij met de gieter door de tuin. Op zich geen probleem. Totdat hij iedere dag 10 liter water over zijn crocs uitgiet. En vervolgens hardhandig met de gieter aan het werk gaat. 


Via Pinterest kwam ik een plaatje tegen van een gieter. Ik kan het helaas niet meer terugvinden. Maar ik heb m nagemaakt. Super simpel!


Je hebt alleen een plastic kan van de melk nodig. Een stevige spijker (of schroef lukt ook, ik kon geen spijker vinden) en een hamer. 


Schroef het deksel van de kan af en sla er met hamer en spijker gaatjes in. Zorg dat de spijker er helemaal doorheen steekt zodat je mooie gaatjes krijgt. 














Water in de kan, deksel erop en een perfecte gieter! 

Sam is er dol gelukkig mee... En ik heb mijn gieter weer helemaal voor mezelf!





1 opmerking: