woensdag 4 april 2018

Faith Child

Ik blogde al eerder over de family Kirkland.  Ze zijn volop bezig met een het maken van de nieuwe album Little Pelgrim Songs. Dit is het eerste nummer...en ik vind hem prachtig!

Ik deel hem graag met jullie:


Bekijk hem rustig en op je gemak. Ik ben niet goed in Engels, maar de tekst is zo duidelijk te verstaan dat je er meteen Bijbelteksten uit herkent. 

1 Korinthe 13:11
Toen ik een kind was, sprak ik als een kind, dacht ik als een kind, overlegde ik als een kind, maar nu ik man geworden ben, heb ik het kinderlijke tenietgedaan. 

Mattheus 19:24

Maar Jezus zei:  Laat de kinderen begaan en verhinder hen niet bij Mij te komen, want voor zodanigen is het Koninkrijk der hemelen.

Een kijkje achter hun schermen vind je hier.

(PS: mij werd gevraagd om een foto van een pagina uit het boek 'Dichterbij' waar ik eerder een blogartikel overschreef. Ik heb er een foto bij toegevoegd! KLIK)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten