vrijdag 16 maart 2018

Meet the blogger

Ken jij de blog 'Uit mijn keukentje' van Ilse al? Ik al een heel tijdje en ik volg dit blog met plezier. Een blog met lekker veel afwisselende onderwerpen. En nee, het zijn lang niet alleen maar recepten. 

Af en toe heeft maakt Ilse een serie over een bepaald onderwerp. Ze 'interviewt' een aantal mensen. Dit keer maakte ze een serie 'Meet the blogger' en ze vroeg of ik ook mee wou doen. Natuurlijk! 


Hier stelde ik mezelf al voor op mijn eigen blog, maar meer over mij kun je hier lezen. 

Voor alle nieuwe lezers op mijn blog: van harte welkom! Voel je vrij om lekker in het archief terug te lezen. Mocht je mij willen volgen dan zie je aan de rechterkant de mogelijkheden: Facebook, Google+ of Blogger. Iedere dinsdag en vrijdag komt er een nieuw blogartikel online. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten