woensdag 7 oktober 2020

Er word gewerkt...

 Je zit nog steeds op de juiste blog :)
Maar zojuist heb ik besloten om mijn blog eens vanonder het stof te halen. 

Ik wil een aantal dingen gaan aanpassen:
Bij een nieuw begin hoort een nieuwe lay-out. Daar ben ik meteen maar mee begonnen. Ik heb gekozen voor een rustige lay-out die fijn leest. 

Verder liep ik er zelf tegenaan dat ik het terugzoeken op mijn blog niet meevalt. Zelf wil ik ook nog wel eens wat opzoeken, maar ik vind dat ik daar nog wel wat in kan verbeteren. Ik wil een zoekmachine aan de rechterkant plaatsen. Verder kun je nu ook dingen terugvinden in het blogarchief (ook hier rechts) en met labels. Ik wil de labels ook gaan aanpassen, maar dat is nog best een klus. 

Dit blog is ooit begonnen op de blog van Julia, gezinsleven.com. Maar helaas is zij gestopt met bloggen en heeft ze ook haar site opgezegd. Hiermee is ook het begin van mijn blog, waar ik nogal eens naar verwees, weg. Het verhaal over de eerste jaren van ons huwelijk, toen we er achter kwamen dat we maar moeizaam zwanger konden worden, maar ook het traject naar pleegzorg toe. En juist dat vond ik een waardevol verhaal om te delen met de wereld, zodat ik anderen hiermee zou kunnen helpen. Zelf zit ik er aan te denken om deze verhalen in een serie op mijn eigen blog te plaatsen. Maar ik denk hier nog even over na. 

Nu de avonden koud en donker zijn heb ik meer tijd om te bloggen in plaats van te tuinieren. Ook merk ik dat er in mijn hoofd veel meer ruimte voor komt. Sam zit op school en ook onze Niek is niet zo heel klein meer. Dus probeer ik het bloggen weer wat trouwer op te gaan pakken. Mijn streven is weer iedere vrijdag een blogartikel online. 

Voor zover mijn plannen voor deze winter. Laat me weten wat je ervan vind!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten