vrijdag 21 december 2018

Dankjewel voor de juf

Eind van het jaar vind ik echt een moment van evaluatie. We gaan jaar in en jaar uit, maar wat kan er veel gebeuren in een jaar. Bijzonder in dit jaar vult dankbaarheid ons hart. 'Na het zure, gaf Hij het zoet'. Wonderen gebeuren nog steeds, want we hebben een God van wonderen!

Eind van het jaar vind ik ook altijd een mooi moment om mensen te bedanken. Ik vind het leuk om dat met een klein presentje te doen. Een blijk van waardering, noemen ze dat. Eén van de personen die we willen bedanken is de juf van Sam. Wat heeft onze Sam het reuze naar zijn zin op de peuterspeelzaal. Hij ziet er iedere week naar uit om weer te gaan. En wat is hij er in positieve zin hard ontwikkeld. Daar zijn we zo blij mee. Daarom verdiend deze juf zéker een dankjewel van ons.

Vorig jaar maakte ik een kerstpakket in een pot. Ik vond het idee van een pot zo leuk dat ik weer een pot heb gemaakt. Dit keer met schoonheidsproducten erin. Maskertje, shampoo, conditioner, douchegel, handcrème, nagellak, oorstokjes en watjes als opvulling. Het idee komt van Ilse



Bewust koos ik de spulletjes met matchende kleuren. 



Stukje cadeaupapier erover heen, met een zilverdraad vastgemaakt. Ik maakte er nog een klein kaartje bij waarop ik nog wat schreef. 

Het is echt een blijk van waardering. Ik denk dat ik ongeveer €5,00 kwijt was. De pot zelf is een appelmoespot. Per mini-flesje ben je nog geen euro kwijt. 

Ik hoop dat de juf het waardeert. Deze pleegmoeder heeft in ieder geval al genoten van het maken :)

2 opmerkingen:

  1. Ik ben ook van de mini-cadeautjes en doe ze meestal in een mandje of cadeau-tasje. Maar dit is ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen