zaterdag 7 november 2020

Mijn agenda voor 2021

 Misschien een beetje vroeg, maar ik ben er zo enthousiast over (en ik heb hem al een tijdje in huis). Ik heb een prachtige agenda voor moeders gekocht. 

 

Iedere week lees ik een artikel op de site en op een gegeven moment kwam de melding kwam dat er een agenda in de maak was. Toen ik er uiteindelijk meer informatie over las kwam ik erachter dat het niet zomaar een agenda was. Maar een agenda die wel eens heel goed bij mij, als moeder, zou kunnen passen

 

De opmaak van de voorkant vind je door heel de agenda terug. Iedere week past op twee bladzijdes. En persoonlijk vind het ik heel fijn dat de week op zondag begint. Bij iedere week vind je rechtsonderaan de bladzijde een tekst. Ooit had ik een agenda waar ik dat ook had. Ik heb toen ervaren dat die teksten er niet voor niets stonden, ze hebben me bemoedigd, op z'n tijd terecht gewezen en de juiste focus gegeven.

De agenda werkt heel duidelijk met doelen. Misschien herkenbaar. Maar mijn doelen ben ik eind januari meestal al weer uit het oog verloren. Door de hectiek van iedere dag of het missen van zelfdiscipline. Komende tijd wil ik zelf na gaan denken over doelen voor 2021. Welk stukje levenswijsheid van 2020 wil ik meenemen 2021 in. Of welke valkuil wil ik aan gaan pakken? Ik wil het vooral niet te groot maken. En dit keer wil ik niet gaan afvallen :)

 

Per maand is er een vooruitblik, maar ook een terugblik. Ik denk dat dit voor mij ook heel goed is. Ik vlieg vaak de ene maand in en de andere maand uit en zo zijn we al in november beland. Bewuster leven. Minder stress, minder moeten (van mezelf) en meer genieten. 

  

Per maand is er een maandoverzicht. Met handige lijstjes ernaast. 

 

En van deze bladzijde met de planning voor de tuin gaat mijn 'groene hart' sneller kloppen. Wat gaaf dat het nu in mijn agenda past! 


En dan gewoon van die bladzijdes met van die mooie spreuken. Ik hou daar zo van. Sommige kunnen zo in je hoofd blijven zitten. Ik vind deze al zo mooi:

Achter in de agenda staan van schema's, voor degene die dat makkelijk vind. Ik weet niet of ik ze allemaal ga gebruiken. Maar dit is bijvoorbeeld het huishoudschema:

De agenda kun je hier kopen. 

En binnenkort ga ik op 't gemakje mijn agenda voor komend jaar eens invullen.


1 opmerking:

  1. Bent u een vrouw die op zoek is naar de vrucht van de baarmoeder, u wilt de stemmen van kinderen in uw huis horen, maar u bent niet zwanger geworden, maak u geen zorgen meer want Dr. Ajayi zal u helpen om zelf een baby te krijgen, ik stond voor soortgelijke situatie wanneer een man getuigt hoe de grote spreukenmaker Dr. Ajayi hem hielp om zijn geliefde vrouw terug te krijgen na 9 maanden van scheiding, ik reikte naar Dr. Ajayi legde mijn toestand uit, hij zei me niet meer te huilen en maakte een kruidendrank voor mij die ik nam en in drie maanden tijd was ik zwanger van tweelingjongens, ik ben nu een trotse moeder. neem contact op met Dr Ajayi, de spreukgever voor elke levenssituatie, hij is een goede man. Viber of WhatsApp: +2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen