vrijdag 29 december 2017

Nieuwe agenda

Heb jij je nieuwe agenda al in huis?

Ik geniet altijd van een nieuwe agenda. Zo helemaal netjes en blanco.

Ik stel altijd wel bepaalde eisen aan een agenda. In de loop van de jaren heb ik ervaren dat sommige dingen erg makkelijk zijn in een agenda. 


  • Ringband vind ik fijn! Je kunt hem makkelijk plat neerleggen en het schrijft makkelijker.
  • Kwaliteit van het papier. Afgelopen jaar had ik er eentje met glad en glanzend papier. Oogt misschien mooier maar schrijft minder fijn.
  •  Ik vind het fijn als in de agenda de week op zondag begint.
  • Persoonlijk vind ik het een verrijking als er hier en daar een (Bijbel)tekst of one-liner staat. Een nadenkertje...
  • Bladwijzer werkt ook heerlijk. Scheelt je een hoop geblader.
  • Een elastiek erom heen is fijn als je hem vaak vervoerd. 
  • Qua formaat hoeft hij niet groter te zijn dan een A5. Ik neem graag mijn agenda mee ergens naar toe. Maar ik kan me voorstellen dat voor een groot gezin een grote agenda handiger is.


In de Christelijke boekhandel stonden heel veel agenda's uitgestald. Ik heb ze allemaal doorgekeken. Voorheen heb ik er wel eens eentje van Max Lucado gehad. Die vond ik erg fijn. Deze keer viel de keuze op de Puur!agenda.

Zo ziet hij eruit:
Vrolijke voorkant met een mooie spreuk. Er zit een elastiek omheen (hier niet te zien) 
Duidelijk weekoverzicht en de week begint op zondag

Bijbeltekst bij iedere week

Mooie spreuken tussendoor. Daar hou ik van!
Helemaal blij met mijn nieuwe agenda! 
Een blanco agenda en een blanco jaar. 

Ik wens jullie allemaal een goede jaarwisseling en Gods zegen in 2018

2 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne,

    ik zie geen contactformulier dus ik doe het even zo: zou je tijd en zin hebben om mee te doen aan een interview voor de rubriek thuisblijfmoeders op www.hetmoederfront.com?

    Als je wilt meedoen mail ik je graag de vragen.

    vriendelijke groet,
    Nicole Orriëns

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen