dinsdag 20 november 2018

Nieuwe agenda voor 2019

Ja hoor, ik heb hem weer in huis! De agenda voor 2019. 

Best wel op tijd, maar ik merk dat er steeds meer afspraken achterin m'n agenda komen te staan voor 2019. Dit jaar had ik de agenda van Puur!. Ik vond het een fijne agenda om in te werken. Halverwege het jaar zat er ergens een foutje in de datum. De bijbelteksten onderaan de pagina vond ik fijn. Ze kwamen soms zomaar op het juiste moment... 

Het doet me altijd wat, zo'n blanco agenda. Zeker na het afgelopen jaar, waarin heel veel onverwachte dingen op ons pad kwamen, kijk ik nu nog meer met ontzag naar een lege agenda. We kijken heel erg uit naar de komst van ons tweede kindje. Maar de zorgen omtrent mijn gezondheid zijn nog niet helemaal weg, wat zijn we daar afgelopen jaar flink van geschrokken. Ook het leven met een pleegkind kan heel roerig en pittig zijn. Verder zal het werk van mijn Leon er ook anders uit gaan zien wat behoorlijk impact heeft op het gezin. 

Dit jaar koos ik voor de agenda van Max Lucado. Pas ben ik behoorlijk geraakt door het boek van hem: 'Leven met God als middelpunt'. Hij kan dingen op een treffende manier zeggen. Een paar jaar terug had ik ook een agenda van Max Lucado. Nu ik hem weer zag liggen, heb ik 'm weer meegenomen. 

Hij ziet er heerlijk fleurig uit:


Toen ik thuis kwam, viel het me opeens op dat de weekplanning op de linkerbladzijde staat. Geen idee of dat (rechts)handig schrijft met een ringband in het midden. Voor linkshandigen is het waarschijnlijk fijn. 

Rechterkant staat een spreuk en ruimte voor notities. 


Een paar keer staat er een stukje tekst met een prachtige foto ernaast. Ik heb lang nog niet alles gelezen, dat hoop ik dus in de loop van 2019 te doen. 


Ik hou van spreuken of nadenkertjes!


Ruimte om je zegeningen te tellen:


De verjaardagen schrijf ik er altijd als eerste in. De rest vult zich vanzelf. 


3 opmerkingen: