vrijdag 12 oktober 2018

11 waarheden over God die je kind moet weten

Op mijn zwerftocht door Pinterest kwam ik onderstaande afbeelding tegen:



Te mooi om niet te delen. Hieronder de vrije vertaling:

11 waarheden over God die je kind moet weten:

1. God is altijd dicht bij jou

2. Wees niet bang om het diepste van je hart te delen met Hem

3. Je bent door God gemaakt

4. God wil er altijd voor je zijn. Altijd!

5. Niets kan je scheiden van de liefde van God


6. Gods liefde is een onvoorwaardelijke gift. 

7. Hij houdt van jou zoals je bent

8. Hij is veel machtiger dan je denkt

9. Zijn stem geleid je naar het beste leven

10. Hij wil geweldige dingen door jou doen

11. Zijn liefde brengt nieuw leven door beproevingen in je leven


Vertalen is niet mijn sterkste kant. Mocht je verbeteringen zien, geef het me door in een reactie dan kan ik het aanpassen. 

1 opmerking: