vrijdag 17 augustus 2018

Al zou er geen bevruchting plaatsvinden

Stukjes die ik lees en die mij raken schrijf ik op in een schriftje. Laatst las ik het schriftje weer door en kwam onderstaande tekst weer flink binnen. Dé rust die je kunt vinden als kinderloosheid je hart breekt... Een versie op Habakuk 3: 17 en 18


Bron: Pixabay


Al zou er geen bevruchting plaatsvinden



Al eindigen al mijn mijn dromen en plannen steeds opnieuw in teleurstelling




Al zijn mijn man en ik na al die jaren nog steeds kinderloos




Al blijft de pijn in mijn hart en blijven de tranen stromen




Al zou ik willen dat er dingen veranderen en dat gebeurt niet




Al zouden we ons kind nooit zien




Ook al heb ik op bepaalde momenten zoveel verdriet




Toch zal ik jubelen in de Heere, in de God van mijn heil



(Citaat uit: Je mag huilen, Cameron pag 104 en dit stukje staat ook in het boek Beschuit zonder muisjes)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten