vrijdag 20 april 2018

Mijn 5 favoriete youtubefilmpjes

Wij gebruiken hier thuis vrij vaak de site www.youtube.com. Meestal om gezellig een muziekje te luisteren. Want met een muziekje op poetst het wat makkelijker. Blijft de sfeer wat ontspannen. Tegelijkertijd kun je de woorden van God tot je in laten dringen. 

Sommige filmpjes vind ik zo mooi, die hebben een speciaal plekje in mijn hart en staan dus ook op mijn afspeellijst. Ik heb ze voor je op een rijtje gezet. Ik hoop en bid dat ze je mogen bemoedigen, zoals ze ook mij iedere keer weer doen. 

The Marriage Prayer 

Een gebed wat een huwelijk alleen maar kan verbeteren. Prachtig!


Tienduizend redenen

Vaak kijken we wat we missen in ons leven, maar hebben we niet veel meer redenen om dankbaar te zijn? Dit lied herinnert mij er iedere keer weer aan. 


Oh the deep, deep love

Lied met een hele diepe inhoud en ontroerend mooi gezongen. 


How Great Thou Art

Een nummer waar ik me klein door voel worden. Hoe groot bent U! Ik vind dit een hele mooie uitvoering. 


Adam where are you?

Dit lied verteld het verhaal van de zondeval. De laatste regel is de mooiste van heel het lied. 


Welke vind jij te mooi om niet met ons te delen???

Geen opmerkingen:

Een reactie posten