dinsdag 14 juli 2020

Luistertip 1 Huwelijksconferentie

En toen ging mijn laptop kapot en moest ik al mijn 'blogartikelen' in mijn hoofd opslaan.
Uiteindelijk is mijn laptop weer gemaakt en kan ik mijn artikelen uit gaan typen.

In mijn vorig blogartikel gaf ik al aan dat ik het fijn vind om met dopjes in mijn oren te werken. Ik heb het vooral tijdens de corona-crisis heel veel gedaan. Het was toen mijn manier om op te laden. Ik merk dat ik er minder behoefte aan heb als Sam naar school gaat. Als Niek op bed ligt heb ik even heerlijk tijd voor mezelf om op te laden. En dat probeer ik heel bewust te doen. Ik heb mijn lesje geleerd.

Ik ga proberen de komende tijd wat luistertips te geven. Misschien werkt dit ook voor jou. Ik verwacht dat ik in deze vakantie ook vaker de dopjes erbij ga pakken. Vandaag geef ik een luistertip die voor mij heel waardevol is geweest.

Tijdens de corona-crisis is de huwelijksconferentie van 'Hart voor het gezin' op een andere manier doorgegaan dan gepland. Ze hebben dit live via YouTube gedaan en het mooie daarvan is dat er veel meer mensen aan mee konden doen. En het allermooist is dat je deze conferentie nog steeds kunt terugluisteren.

Het zijn 3 lezingen:




Er is tijdens deze conferentie nog meer gezegd, dit kun je terugvinden in andere filmpjes op hun kanaal.

Veel luisterplezier!

Mocht jij nou ook regelmatig dopjes in je oren stoppen, waar luister jij dan naar? Ik zie graag je reactie hieronder!

Tot slot: Blogger heeft het één en ander veranderd waardoor ik momenteel bijv. niet het juiste lettertype kan gebruiken. Ook zie ik dat de ingevoegde filmpjes niet op ieder scherm te zien zijn (zoek YouTube, hart voor het gezin huwelijksconferentie 2020). Excuses.

1 opmerking:

  1. De podcasts van bij jorieke of omdenken.
    En dan even lekker haken of breien :)

    BeantwoordenVerwijderen